OOTD – Herreskjorten

 

Hva gjør jeg når jeg er lei av mine egne klær? Låner Jonas sine, hehe 🙂 Hadde jeg hatt tid skulle jeg ha lakkert neglene mine rød for det antrekket her, tror det ville sett veldig fresht ut med en liten rød detalj mot alt det blå.

Besøket er dratt hjem, og jeg er klar for en ny uke! Vi har fått ny lab-oppgave å jobbe med, og på torsdag er det del-prøve i grunnleggende optometri, så jeg har nok å henge fingrene i denne uken. Planen i dag er å gå over emnene vi skal ha om på prøven, samt gjøre litt regneoppgaver. Vi har nettopp hatt vinterferie, men jeg føler meg mer lei enn noen gang. Tror ikke det er arbeidsmengden som er problemet, men mer det at jeg stresser unødvendig mye over alt. Guh, blir godt å dra hjem til Harstad i påsken og få et lite avbrekk! Føler at jeg trenger å komme meg litt bort nå.

Har du planer for påsken? 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg