OOTD – Denim mania

 

Haha, føler jeg har “same face syndrome”, bare på bilder i stedet for tegninger. Elsker btw denne strikkegenseren, det må være en all-time fave! Har hatt den i flere år og går ikke lei. Den passer perfekt til den blå jeansen, og er stor, varm og deilig i stoffet. Ah, alle burde ha en slik genser! Vi har plussgrader i Kongsberg i dag, så da måtte denim-jakken frem. Litt optimistisk kanskje, men nå er jeg lei av parkasen!

Agendaen i dag er poledance og teasedance, og litt skole. Jeg ønsker meg nytt design til bloggen også, og jeg finner ingen gratis-design jeg ønsker meg, så vurderer sterkt å lage et selv. Mange år siden sist jeg lagde design selv, så er litt rusten. Men med noen guider på youtube og masse tålmodighet tror jeg det skal gå greit.

Har du lagd design til blogg før? 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg