OOTD – Yellorange

 

Reisinga er over og jeg er endelig på plass i Harstad! Åh, jeg kjente det var skikkelig godt å komme hjem igjen, selv om det innebærer å forlate plussgradene i Kongsberg til forhold for minusgrader her oppe i nord. 

I dag var det tidlig opp og kjøre mamma til flyplassen. Heldiggrisen skal til Cuba i påsken, herregud så misunnelig jeg er! Men da får jeg bilen i hvertfall, så det blir digg! Har planer om å utnytte bilen til det fulle, og kjøre til kule plasser i byen for å ta antrekksbilder. Men akkurat i dag føler jeg at jeg har kjørt nok, hehe. Kjørte til og fra flyplassen som er et greit stykke, før jeg stoppet innom kjøpesenteret i Kanebogen for å hilse på den nye sjefen min og kikke litt rundt i butikkene. Det ble litt nytt, blant annet denne genseren her. Herregud så deilig helt nye sweats er, det er helt himmelsk! Hadde de bare holdt seg sånn for alltid 🙁

Skal du bort i påsken? 🙂

6 kommentarer
    1. Kathrine Skaug: Takk <3 Hehe jeg skal også jobbe i påsken, så du er ikke alene om den! Du får kose deg masse på kjærestebesøk og ha en god påske 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg