Frihet

 

Åh, jeg har mye mulig hatt de fineste dagene i 2018 den siste uka! Jeg har gjort så mye gøy, vet ærlig talt ikke om jeg klarer å få skvist alt inn i et innlegg, haha!

På tirsdag hadde jeg min siste eksamen, og jeg og Jonas dro rett til Tønsberg for å være noen dager hos Ida Elise og Joakim. Jeg har shoppet en del, vi har vært på stranda og kost oss, også var det en amazing 17.mai feiring sammen med Ida Elise, Joakim, Sebastian og David! Vi hadde ordentlig champagnefrokost mens vi så sendingen fra Oslo på NRK, så russetoget i Tønsberg og grillet hos Sebastian på kvelden. Fredag dro jeg inn til Oslo for å møte lillesøster Amanda, pappa og stemor Merete. Vi hadde en kjempefin dag med en finere middag på Dinner, og pilsing på Fridays etterpå. De var også på besøk hos meg og Jonas tidligere i dag, for å se hvordan vi har det her i Kongsberg. Kjempekoselig!

Hehe, det er litt rart, for det har vært full agenda i en måned nå, så det føles litt merkelig ut nå å at jeg ikke har noe jeg må gjøre fremover. Ingen eksamener å øve til, ingen plasser jeg skal være eller ærender som må gjøres. Litt rart, men litt deilig også. I morgen tenker jeg å få satt ut stanga, slik at jeg får trent litt disse finværsdagene. Er jo meldt strålende vær hele neste uke, så det må jeg utnytte til det fulle!

Håper dere hadde en fin 17.mai og koser dere masse i sommer <3

18 kommentarer

Siste innlegg