Hjemme best!

Jeg har prøvd å skrive innlegg til dere et par ganger, men nettet i Harstad slo seg helt vrang og ville ikke la meg laste opp bilder i det hele tatt. Men NÅ er jeg hjemme i Kongsberg igjen! Og her funker nettet helt fint. Iiiiih, det er så godt å være hjemme!

Det har jo skjedd mye siden sist jeg fikk oppdatert her inne. Mest nevneverdig er at jeg har farget håret rødt. Planen var jo egentlig at det skulle være mer ginger-ish, men med mitt mørke hår er jeg nok nødt til å bleke det for å få et lysere resultat. Så vi får se hva fremtiden bringer. Enn så lenge har jeg denne fargen.

 

Ellers har jeg vært i Narvik en uke og jobbet på Brilleland der, med “sponset” hotell og mat gjennom jobben. Det var digg! Jeg var også i Bodø en helg, slik at jeg fikk sagt hei til pappa, samt besøkt Daniel og Silje. I Bodø fikk jeg shoppet litt, spist nydelig grillmat, spilt bowling, også ble det selvfølgelig pilsing i finværet på lørdagskvelden. Hjemme i Harstad har jeg sjonglert jobb og å være sosial med Ida og Vilde, og selvfølgelig vært masse på fylla. Nå gleder jeg meg til noen roligere måneder hjemme i Kongsberg, haha!

Obligatorisk bildedryss

 

Håper jeg skal klare å få blogget jevnligere utover høsten. Jeg har vært så sosial og jobbet så mye i sommer at bloggen naturlig havnet lavest på prioriterings-lista. Men de neste par månedene blir nok mye roligere, så da skal jeg forhåpentligvis få prioritert hobbyene mine igjen (vi får se, har hørt rykter om at andre-året på optikerstudiet er helvetesåret, haha). Har ikke blitt noe pole i Harstad heller, så ser virkelig frem til å ta fatt på treningen! Alt for lenge siden sist!

Håper dere har hatt en fin sommer, så vi blogges senere <3

12 kommentarer

Siste innlegg