OOTD – Første skoledag

 

Veldig glad for at skolen har begynt igjen, ja! Første skoledag var så fin! Vi hadde en helt ok forelesning i dag, og det var så koselig å se alle sammen igjen etter sommeren. Veldig mange i klassen er faddere og har masse å gjøre de neste to ukene pga. det, så jeg fikk ikke tid til å catche up med alle sammen. Men jeg og noen venninner som ikke er faddere dro og spiste is og shoppet litt for å feire at skolen startet igjen! Superkoselig 🙂

Jeg kjøpte blant annet en slags hylle som skal henges på klesstativ, en genser, også en skohylle. Skohylle har vært på innkjøpslisten lenge, og nå i helgen gadd jeg endelig å måle opp for å se om vi faktisk hadde plass til det ved inngangspartiet, og det hadde vi. Det er bra, for jeg har bestilt fire par nye sko, så det begynner å bli ganske fullt ved inngangspartiet nå! Også kom endelig første pakken fra Zalando i dag! Åh, håper alt passer, og er like fint som det så ut som på nett.

Artig å måtte bære alt dette hjem… Livet uten bil </3

Nå gleder jeg meg bare til Jonas kommer hjem. Er så spent på å høre hvordan hans første skoledag har vært! I mellomtiden skal jeg kose meg med å skru opp skohylle og prøve klærne i pakken. Så blogges vi senere!

6 kommentarer
    1. For et kult og fint antrekk! Kjekt med de innkjøpene 🙂 bra du er glad for at skolen har startet igjen da, godt med hverdagen tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg