RAD

Hentet nytt pole-tøy på posten i går! En stk nydelig shorts, og en søt topp, begge fra RAD Polewear. Har virkelig lengtet etter en ny shorts, har vel 3 stk fra før av, så er litt lite synes jeg. Har ønsket meg toppen lenge, men har ikke orket prioritere den før nå. Er så skummelt å bestille topp på internett når man har litt pupper og ellers er tynn, noen ganger er medium for stort, andre ganger nesten litt for liten. Denne passa heldigvis perfekt! Toppen er solid og holder puppene trygt på plass. Shortsen har godt med tøy for å dekke skrittet, men er ellers litt liten, så man bør kanskje vurdere å ta bikini-stripa før man har den på seg i offentlighet (studio).

Kjennes fremdeles litt rart og uvant å posere fremfor kamera. Nå ønsker jeg meg blits-lamper til jul, lyset på soverommet er forferdelig… Også fikk bildene en svakere farge etter at jeg lagret dem som png, må virkelig friske opp photoshop-kunnskapene mine litt. Ellers bør jeg vurdere å begynne å fikse håret mitt. Synes håret mitt ser helt greit ut irl uten fix, så tar jeg bilde også får jeg plutselig den rareste hodefasongen. Nesten som ett slags gresskar. Skal klippe det i neste uke, satser på at jeg kan bruke extensionene mine etter det.

Fårikål ligger og godgjør seg i gryta, og senere blir det kino med kjæresten (:

Hermegås

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg