Shrooms

Lå ennå i senga, uordna og med søvnen i øynene, halvferdig med mitt bidrag til smiley-debatten, da mamma spurte om jeg ville være med og se etter sopp. Jeg synes sopp er kjempegodt som middags-tilbehør, og har vært alt for lenge siden jeg har vært ordentlig ute, så slengte meg med. Natur og frisk luft er som balsam for sjela, og tror det hjelper for huden å komme seg litt ut også. Var nesten som om jeg glødet da jeg kom hjem igjen, regn i håret og friske kinn.

Sorry for lav-kvalitets bilder, orker ikke å drasse med meg speilrefleksen på sopptur, dessuten regna det som fy. Mye sopp ble det nå ikke, sesongen er nok over for i år. Mamma var litt lei seg, jeg synes turen var fin uansett.

Så kom vi hjem, jeg ordna meg litt og gjorde ferdig smiley-innlegget. Så lagde vi middag og så film. The Conjuring. Hadde ikke sett den før, har ikke skrekkfilm venner i Harstad, og er så kjedelig å se film alene. Den var bra, mer thriller en skrekk synes jeg. Fikk ikke helt skrekken i meg.

Null antrekks-bilder i dag, har bare vært ute å plukka sopp liksom, gidder ikke å pynte meg for sånt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg