Nytt hår

Var og klipte meg i dag. Endelig! Klipte håret mitt sist i juni, da ble jeg ikke fornøyd. Håret mitt ble veldig tungt ut og var skjevt enkelte plasser. Dessuten klipte jeg håret da for å få en frisyre jeg kunne bruke extensions i, og til og med det kunne jeg ikke. Frisøren jeg var hos i dag spurte faktisk om jeg hadde klipt håret selv… Så jeg tar det som et bevis på at den forrige klippe-jobben var alt for dårlig utført. Ellers er jo håret mitt veldig slitt, så var godt å få tatt bort en del.

Jeg klipte meg hos Kasey på Nikita på Bysenteret Salto. Han var utrolig grei, og jeg er overlykkelig for at han ikke prøvde overtale meg til å klippe av meg halve håret. For det er seriøst det værste jeg vet. Jeg er spent da, jeg liker å si at man vet ikke om man blir fornøyd før man har sovet og tatt seg en dusj. Man blir jo stylet hos frisøren, men det som gjelder er jo om man ser bra ut uten profesjonell styling også. Så vi får se i morgen.

Jeg så ganske fresh ut nå da, om jeg får si det selv. Føler meg litt topp-blogger nesten. Må prøve denne varm-tuperings teknikken selv en gang. Elsker å se frisøren style håret, lærer så mye av det. Fikk mye skryt for fargen min også, faktisk. Utvaska brun er tydeligvis tingen, gir en nice ombre-effekt om vi skal tro Kasey. Har tenkt til å farge det igjen snart da. Vil ha en mørkere farge, slik som i fjor sommer. Ååh, tenk hvis jeg kan bruke extensionene mine nå?! Gleder meg til å prøve i morgen!

Nå skal jeg skyndte meg og få skvist inn en liten treningsøkt før leggetid.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg