Shoulder mount

Milepæl – Shoulder mount!

trJJX2sMNV

Det er så utrolig givende å drive med pole, jeg kan ikke beskrive det. Shoulder mount har vært en av mine dream-moves, det har vært noe overmenneskelig i mitt hode, noe jeg bare kunne drømme om å få til. Den trenger litt finpuss, bena skal være lenger ned og må jobbe mye for å få til en deadlift. Men “hoppet” jeg tar for å komme meg opp er allerede ganske minimalt, og dessuten kontrollert, så jeg krysser shoulder mount av lista. Tenk det, jeg kan shoulder mount! Er så stolt over meg selv nå, klarer ikke skjule det ^^

Det er disse stundene som gjør alt slitet verdt det. Spesielt i det siste har det vært mange daffe treningsøkter. Økter hvor jeg ikke ser poenget, økter hvor jeg føler jeg ikke får til noe som helst, økter hvor jeg føler meg ubrukelig, økter hvor jeg ikke klarer å se min egen fremgang, økter hvor alt jobber mot meg, økter hvor jeg føler meg ganske klar for å gi opp. Men jeg fortsetter, jeg øver, jeg prøver, jeg feiler, og plutselig kommer en dag som denne. Og plutselig får jeg en ny pust, plutselig kommer jeg på hvorfor jeg gjør dette og jeg skjønner at det er mulig hvis jeg bare fortsetter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg