Jobb-helg

De helgene jeg jobber skjer det ingenting. En nattevakts-fredag for noen uker siden dro jeg faktisk på kino, men det var virkelig ett engangstilfelle. Jeg har nattevakt disse helgene, og de sliter meg ut. Jeg er våken til 10 på morgenen, legger meg og står opp klokka 18. Fra klokka 18 til 22 gjør jeg ingenting annet enn å slappe helt av. Bruker disse timene på å gjøre det jeg vil og spare energi. Da lager jeg meg noe å spise, ser på tv, leser blogg, geimer, ja, slapper av. Klokken 22 begynner jeg å ordne meg.

Dermed blir disse dagene ganske kjedelige med lite bloggbart innhold. I dag leste jeg blogg, skrev blogg, lagde meg mat og så på Ultra Hardcore Minecraft med kjæresten, også kjørte jeg en venninne hjem fra jobb. Sistnevnte var nok det mest spennende som skjedde i dag. Så for å ha noe å blogge om disse helgene tenkte jeg å blogge om noe litt spesifikt. Tenkte jeg kanskje kunne lage en bildeserie med rommet mitt i morgen. Andre helger kan jeg vise frem produkter jeg bruker, fortelle om hvilke tv-serier jeg liker og sånt. Greit å ha sånne ting å blogge om når hverdagen blir litt kjedelig.

Dagens frokost. Grovbrød med rapidsalat, norvegia, strynskinke, majones, pepper og sitron. Sjokolademelk ved siden av. Vi får blogges mer i morgen, så får vi se hva jeg finner på til dere (:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg