Challenge

På grunn av nattevakt har jeg ikke trent siden torsdag. Så i dag hadde jeg plutselig masse ting fra pole-challengen jeg ikke hadde gjort ennå. Her var det både climb, kick, butterfly, outside leghang og bow and arrow. Også prøver jeg jo å gjøre det til noe unikt og interessant også, og øve gjennom det et par ganger før jeg filmer. Det ble plutselig en hel treningsøkt i seg selv, det å skulle ta igjen de siste fem dagene. Dere kan få litt bilder (:

Butterfly og extended butterfly. Butterfly er så utrolig fin, men så gikk jeg litt lei av den i vår da den ble min “go to move”. Og av en eller annen grunn innbilte jeg meg at jeg hadde lastet opp sånn 4 videoer av butterfly på instagram, men jeg har jo egentlig bare lastet opp en. Eller to nå da. Synd at jeg sluttet å bruke den, den legger så godt grunnlag for handspring, som jeg prøver å få til nå. Prøvde extended for første gang i dag da, og tror jeg fikk det til? Synes ikke extended er like fin som vanlig butterfly, er veldig glad i attitude legs og den bøyen i ryggen.

Outside leghang variasjon og side-climb. Som jeg sier, prøver å komme på noe litt annerledes. Lar temaene være litt åpne. Side-climb er så utrolig fin synes jeg, er glad for at jeg har blitt flinkere å øve på den. For den er VOND, er ikke bare å gjøre den, den må man tilvennes.

Ellers synes jeg superman-en min har blitt så fin! Er stolt over fremgangen min her, satser på at overgangen fra indian blir perfekt snart.

Er litt lei meg. Fant ut at jeg ikke får delta i amatør-klassen på nm. De er visst ganske streng på det, har du hatt noen form for instruktør-kurs får du ikke stille i den klassen. Spiller ingen rolle om du faktisk er instruktør eller ikke, hvor lenge du har holdt på med pole eller noe. Så jeg må stille i profesjonell eller elite, og det tror jeg ikke jeg er klar for. Får tenke litt på det. Auditions skal visst være i desember. Kan jo lage en koreografi og sende inn bare på gøy, men vet ikke om jeg synes det blir like gøy å skulle delta. Føler meg ikke sikker på hva slags nivå de andre deltakerne vil være på. Blir så flaut hvis det er ett tydelig stort gap mellom meg og de andre deltakerne. Men hvis jeg faktisk blir tatt med må jeg jo ha en sjangse? Får tenke på det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg