sur.blogg.no

Jeg har ikke kjøpt snus på 4 dager og har ikke snusa i løpet av de siste 24 timene. Jeg har rett og slett ikke råd denne måneden. Fikk lite i lønning. Begynner sikkert igjen neste måned når jeg får litt flere penger på kontoen og er lei av å holde meg i skinnet. Uansett, siden jeg ikke har snusa i dag har jeg vært potte sur. Sur på alt, på alle, for alt og ingenting. Å stå på jobb slike dager er en sann prøvelse. Prøvelse fordi kunder, og prøvelse fordi jeg har et snusskap fyllt med all verdens fristelser bak meg under hele vakta. Det gikk greit da. Var faktisk ikke så vanskelig i dag. Øvelse gjør mester, hæ? Er jo bare min “første dag uten snus” no. 5 eller noe i den duren.

For fattig til å snuse, men rik nok til å bruke 4000kr på klær, hehe, viser dere når jeg får pakken (: Nå skal jeg prøve å legge meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg