Twisted grip handspring

Herregud, jeg er så…. overveldet. Finner ikke ord for å beskrive denne følelsen. Det er helt utrolig. Jeg har poledancet i 10 måneder, ikke et år en gang, på egenhånd, og jeg fikk til ayesha, aka twisted grip handspring. Den er ennå ganske “wobbly” og shaky, jeg klarer ikke holde den særlig lenge, jeg klarer den ikke fra gulvet ennå, men herregud jeg knakk koden! Jeg fikk den til!

uEXNJdsMHe

Jeg vurderer å ta meg en pause. Tre uker kanskje. Hamstringen i venstre lår er så usamarbeidsvillig. Var redd jeg strakk den på nytt under ayesha, men den kjennes grei ut nå. Kanskje jeg burde dra til fysioterapeut eller noe? Vet ikke, alt jeg vet er at jeg er lei av å måtte være så jævlig forsiktig hele tida. Ser ikke særlig pent ut heller, kan aldri spre bena så mye som jeg egentlig skal.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg