Once in a lifetime

Haha, nå kan jeg seriøst ikke shoppe mer før 2015!

I dag kjøpte jeg noe som jeg har ønsket meg siden 2009. Den gang var jeg 15 år gammel, jeg hadde ikke jobb, fikk ikke ukepenger, og foreldrene mine ville aldri gått med på å kjøpe et klesplagg for flere tusen kroner med mindre det var en bunad til konfirmasjon. Dette plagget var, og fremdeles er, drømmeplagget. Jeg har drømt om det flere ganger, søkt opp bilder av det på internett, men jeg kunne jo bare drømme. Rett og slett urealistisk at det noen sinne kunne bli mitt. Plagget er også sjeldent, produsert i 2009, kanskje ble siste kopi solgt i 2010. Det er av et kjent merke, ikke det dyreste, men langt utenfor mitt budsjett.

Så kommer denne “once in a lifetime” sjangsen. Den selges brukt. 2500kr, så kan den bli min. Hva faen er det man har sparekonto for da, hvis det ikke er for disse magiske tilfeldighetene?

Tror kanskje jeg må melde meg på luksusfellen etter dette, herregud. Materialistisk lykke<3

Dere får bare en sneakpeak enn så lenge, viser dere ordentlige bilder når jeg får den (: Åh, jeg har så mye fint i vente!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg