Liv

Nå har jeg fått pakkene, også skulle egentlig jeg og Charlie kjøre en fin plass og ta skikkelig fine bilder av tingene og greier, så kjørte vi, så måtte Charlie spise, så sovna jeg, også dro Charlie, og nå ligger kameraet i bilen hans. Så får ikke tatt crappy soveromsbilder en gang…. Ugh, snart da! Skal få tatt ordentlige bilder!

I går var jeg enda våken kl. 4 på morgenen, så tenkte jeg at “vel, da kan jeg jo bare snu døgnet i dag da”, og klokka 9 kom jeg på at jeg skulle stenge Esso i dag…. Så måtte jeg bare sove likevel da. Så nå er døgnrytmen i allefall fucked.

Og i morgen, eller teknisk sett i dag, har mamma bursdag, så blir å bruke dagen på gaver, kake og kos. Blogg og sånt får bare ligge litt på vent! Mamma kommer først (:

Sånn her føler jeg meg for tida. Sliten, stressa, hakke tid til å dusje en gang. Føler tiden løper fra meg. Hvorfor det? Jeg gjør jo ikke noe spesielt gøy som tilsvarer at tida skal fly. Er vel alt stresset med julegaver og bursdagsgaver som tar meg. Skrev julegaveliste i dag, er så redd for at jeg skal våkne opp i morgen og se at det er lillejulaften eller noe, og at jeg har glemt av / ikke rukket å kjøpe gaver. I år skal jeg være tidlig ute!

Jeg blir nok å snu døgnet i natt. Orker ikke denne være våken om natta, sove om dagen rytmen. Blir deprimert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg