Ansvar

jobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobb

jobbjobbjobb jobb      jobb

 

jobb……zzzzzz….                       joooooooooooobbbbbb

 

For all del, er fint med jobb, så kan jeg kjøpe meg alle de fine tingene. Som kjoler og skjørt og sånt. Men det gjør bare den blogginga så jævlig vanskelig. Hadde jeg i allefall jobba med noe som f.eks klesbutikk, eller kontorjobb hadde det vært noe annet. Jobben min er ikke spesielt interessant å blogge om, og åpner ikke for kunstnerisk utfoldelse i klesveien heller.

Men noen ganger er det litt gøy. Jeg tok på meg ansvaret for å lage oss en etterlengtet facebook-side i dag. Vi har tidligere hatt sikkert 3 offentlige grupper og en profil for Esso i Harstad på facebook, og det har plaget meg grenseløst at vi ikke har hatt en ordentlig side. Og i går fikk jeg vite at vi hadde opprettet en NY gruppe…. Bedrifter bruker ikke grupper eller profiler, de bruker SIDER. Så kom sjefen tilfeldigvis innom jobb i natt, også tok jeg det opp med han og prøvde å forklare han forskjellen på gruppe, profil og side. Tror ikke han skjønte så mye der og da, men fikk overbevist han om at en side var det vi måtte ha. Så sa han at da måtte jeg fikse, siden jeg kan med sånt. Så fiksa jeg. Det var gøy, og litt skummelt, for jeg er så redd for å drite meg ut i offentlighetens rom. Føler presset for å få lagt ut et kult forsidebilde snart.

Hvis dere vil gjøre meg glad kan dere trykke her for å like den og få med dere tilbud og kampanjer hos Esso Harstad (: Du kan like den selv om du ikke bor i Harstad, siden kampanjene ofte er nasjonale. Tror jeg….. Eller like den bare for å gjøre meg glad (:

Ellers kjøpte jeg enda en treningsmatte i dag. Brukt for 200kr. Den var stor og rød og jeg får hente den i morgen! Til helga skal jeg uuuuuut! Håper at jeg klarer å skjerpe meg på blogg-fronten snart, for dette begynner å bli flaut.

But not today! Er dødsliten, skal prøve å snu døgnet og jattajatta. Blir sikkert å sovne snart.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg