Note to self

Jeg trente da! Hadde det faen så gøy at jeg bestemte meg for å trene to dager på rad. Må prøve å huske på at når jeg faktisk hiver meg rundt og starter treninga, da forsvinner de fleste negative tankene med en gang. Poledance er jo gøy, er derfor jeg driver på med det. Og man angrer jo aldri på en treningsøkt, uansett hvor mislykket den skulle være. Så må bare prøve å huske det til neste gang jeg blir demotivert og ikke vil trene.

vcMiBSMMOn

Og happy news! Jeg når faktisk mine egne tær! Hahaha, helt uforventet oppdaget jeg at jeg når dem etter 5 min tøying. Det blir veldig anspent og jeg må strekke meg så langt jeg overhode klarer for å nå dem, men jeg har aldri nådd dem før på denne måten. Kunne nå dem hvis jeg tok “sats”, og klarte da å holde meg der i max 5 sekunder. Når man tøyer burde man helst være avslappet og fokusere på pust, så da skjønner dere at denne “strekke seg så langt man klarer” tingen ikke er “riktig” teknikk, men poenget med videoen var å vise at jeg når dem. Headstands (stå på hodet) har jeg også hatt kjempeframgang på, nå er balansen så bra at det snart er på tide å prøve uten stang eller vegg bak ryggen!

vWCyKssMDU

Nå vindusshopper jeg, men kanskje det blir shopping etter hvert? Trenger å oppdatere garderoben med noen nye basis-plagg, i hovedsak langermede t-skjorter. Det er jo ett av de plaggene som man må bytte ut over tid, ettersom de blir utvaskede, flekkede og sånt. Også trenger jeg høye støveletter, har lyst til å begynne å bruke skjørt. Jeg har et skjørt som er kjempefint og passer til hverdags, men tror jeg trenger noe penere skotøy en Uggs til det…. Tror det blir disse fra Vagabond. Ugh, hater å kjøpe sko, men må jo ha noe som matcher antrekket.

Senere skal jeg og mamma ut og se etter stjerneskudd, så det blir bra! Ellers kan dere forvente et obligatorisk “hva jeg ønsker meg til jul” innlegg, og jeg holder en knapp på at hvis jeg kjeder meg skikkelig, så kan jeg lage et “mine favoritt-plagg” innlegg. Fint å kunne skryte av tingene sine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg