Mer muskler

Skulle kanskje lage som mål for neste uke å blogge to eller tre ganger i løpet av uken, haha.

Nå er det søndag, jeg hadde én dag med god døgnrytme i løpet av de siste to ukene. EN dag hvor jeg klarte å karre meg opp klokka 9 på morgenen, også kom alt på skeiva igjen samme dag. Så ukesmålene har fulgt deretter. Haha, føler meg så mislykket, men så er det ikke noe å sutre over heller, får bare se på det som et forbedringspotensiale og le litt av det. Har faktisk ordnet meg fire ganger denne uken, så det er ikke så værst. En treningsøkt gjennomført så langt, så får vi se hva det blir til i kveld. Jeg er daue sliten etter nattevakt nå, så den er heller usannsynlig.

Angående trening må jeg begynne med ordentlige leg-days. Jeg prøvde litt på leg-days i sommer, eller var det i vår? Jeg har jo alltid ønsket meg fin rumpe og strammere lår, men den motivasjonen alene var åpenbart ikke nok. Nå er det derimot en annen sak, for det er visst nødvendig med muskler i lår og rumpe for å holde god positur i pole og for å bli mykere. Jeg sliter utrolig mye med å holde bena rette i forskjellige moves, jeg har alltid en knekk i kneet selv om jeg føler at benet er rett som en stokk. I tillegg får jeg vondt på innsiden av knærne under tøying. Det viser seg at jeg ikke har styrke/muskler nok til å “supporte” kneet, så leddbåndene gjør alt arbeidet med å holde ting på plass under tøying. Så for å ikke rive over leddbåndene og for å bli mykere, og klare å holde bena rette må jeg altså bygge muskler.

v9qwOXsMA8

Litt av en komplisert verden jeg har kommet inn i, burde nesten bare få meg PT utdanning eller noe når jeg likevel må sette meg inn i alt dette med anatomi og greier. Anyway, den 5 begynner jeg på Actic igjen for å bygge muskler i bena. Håper jeg klarer å bruke pole som motivasjon, hvis ikke kommer jeg for alltid til å være hun med knekk i benet og uten gutte-spagaten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg