Masse tekst

For ett år siden jobba jeg på spreng for å få i orden kjellerstua slik at jeg hadde en plass å ha stanga og greier. Og i år skal jeg flytte igjen.

Jeg og Charlie har fått en leilighet på Trondenes. 55 kvadrat, bad, kjøkken, soverom, gang, stue, lov med dyr, to parkeringsplasser, 5000kr i måneden, så vi tenkte “hvorfor ikke”? Så akkurat nå er ting veldig spennende og kaotisk, jeg har blant annet tre sofaer inne på rommet mitt, og nå har vi bestilt salong-bord også. I neste uke er det forhåpentlig klart for oss å starte innflyttingen, og det er mye som må fikses og ordnes. Vi gleder oss begge ufattelig mye til å flytte sammen, bo alene, betale for oss selv, skape et hjem, legge oss sammen hver kveld og rett og slett ta fatt på voksenlivet.

Slik ser soverommet mitt ut i skrivende stund.

Også stresser jeg en god del, for jeg fant nylig ut at jo, jeg får lov til å stille i amatør-klassen selv om jeg har tatt instruktør-kurs, så fremt jeg ikke jobber eller har jobbet som instruktør tidligere. 1 januar åpner de for video-søknader, og fristen er allerede den 15 januar, så jeg stresser mye siden jeg ikke har plass til å trene hjemme nå. Jeg har allerede bestemt meg for sang og skrevet en koreografi til den, så må bare få øvd den inn og få gjort den så flawless som mulig. Lokale og ekstra stang må jeg også få fikset.

På toppen av det hele er det jo jul nå også, haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg