Ser stjerner

Var ferdig på jobb klokka tolv, og når jeg var kom hjem kom det såååå fint nordlys på himmelen, stort og kraftig, lilla, hvitt og grønt også sier jeg “faen at kamera er tom for strøm”, også sier Charlie “men jeg har ladet det for deg”! Så kjapt jeg kunne løp jeg inn, satt på riktig objektiv, satte opp stativ og når jeg endelig var klar var selvfølgelig den beste delen over. Faen altså. Men det ble noen kule bilder selv om. Etterpå kjørte vi opp til Aun-fjellet, så fikk jeg tatt litt bilder der. Det var veldig kaldt, og Charlie er mørkeredd, så vi holdt ikke på så veldig lenge. Ble fornøyd, huska på å ta med fjernkontroll denne gangen.

Charlie sin golf<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg