Voksenlivet begynner

Nå pakker jeg.

Orka ikke pakke i går, eller i overigår, eller for en uke siden. Jeg trenger jo liksom ALT. Neida, er bare at jeg ikke har hatt noen esker, så det eneste jeg kunne ha pakka er klær. Og det trenger jeg jo. Ellers har jeg så dårlig plass på rommet, så det å skulle pakke alt ned ved første anledning hadde bare resultert i enda mer rot og enda mindre plass.

Nå venter jeg egentlig bare på at Charlie skal stå opp, slik at vi får kjørt og henta esker. Alt av klær og sånt her jeg allerede stappa ned i søppelsekker. Haha, dere ANER forresten ikke hvor mye klær dere har før dere pakker ned, har allerede fylt 6 søppelsekker med klær, og har enda ikke henta alle jakkene mine. Eller plukka ut det som er skittent fra vaskerommet. Agh, jeg er så lei nå, våkna klokka syv, og har pakket så og si siden da. Vil jo ha så god tid som mulig når varebilen og alt kommer.

Har pakka ned stanga også, var litt bekymret for at den ikke ville skru seg løs. Jeg har hørt skrekkhistorier om at delene inni stanga har vridd på seg slik at skruene ikke er ved hullet, så får man ikke skrudd dem opp. Men det gikk greit, så nå er den klar for å flyttes også.

Kjedelig oppdatering, jaja, trengte bare noe annet å sysselsette meg med mens jeg tok en pause. Back to work I go!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg