Fremdeles shit

Leiligheta ser fremdeles ut som shit… Oh well

Vi har fått oss klesskap nå da, så alt utenom jakker og skjerf ligger i allefall på sine respektive plasser i hylle og skap. Har fått ryddet ut litt annet også, fikk faktisk tømt en hel bananeske. Halvparten av tingene ligger på kjøkkengulvet da, men det prater vi ikke om.

Og herregud, når jeg kom hjem nå, fra nattevakt, så hoppa Sirius opp og løp tulling rundt i stua, før han krøp oppi en tom bananeske, og jeg bare “åh, så søtt, du har endelig blitt en ordentlig katt som verdsetter tomme papp-esker”, før jeg ser han innta den spesifikke posisjonen som bare kan bety en ting. Jeg roper “Sirius, NEI”, men det var forsent, han tissa faen i banan-eska! Haha, så bare løp jeg til bananeska, løfta den opp med Sirius i, mens han enda tissa, og løp så fort jeg kunne mot døra, men til ingen nytte. Akkurat da jeg fikk låst opp døra sa Sirius seg ferdig og hoppa ned på gang-gulvet. Haha, kan ikke gjøre noe annet en å le, hele situasjonen var så komisk at det ikke skulle vært måte på. Så fikk jeg bruke mine morgentimer på å vaske opp monsetiss fra gulvet.

Jeg shoppa litt i dag. Toalettmappe (for det har jeg ikke), en boks til å ha shit i, og en pyntepute… Alt med katte-motiv<3 Er kjekt med interiør når man kan få ting med kattemotiv på. Katteputa skal få hedersplassen i sofaen!



Ah, jeg har kinda meldt meg på pole-kurs i Bodø nå den 29 og 30 desember, men jeg har ikke fått svar på mailen, så jeg vet ikke om jeg er påmeldt eller ikke…. Plager meg noe jævlig at jeg aldri får svar på mailene mine fra npdf, egentlig må jeg ta bodø-bussen i dag kl 1530 hvis jeg skal rekke timene i morgen, men gidder jo ikke hive meg på bussen hvis jeg ikke får dratt på noe kurs.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg