Kløpt me

Jeg sovna kl. 7, og måtte opp 9 for frisørtime. Trodde jeg skulle gråte fordi det var så fælt å stå opp, men nå har jeg endelig fått tatt de slitte tuppene. Er enda en del centimeter å ta før alt det slitte er borte, men siden jeg går til fantastiske Kasey slipper jeg unna skamklipping. Måtte fortelle han i dag at så lenge han bor her, og så lenge jeg bor her er han stuck med meg som kunde, haha! Jeg har ALLTID gruet meg til frisøren, fordi de alltid skal overtale meg til å klippe meg så kort som mulig. Men hos Kasey slipper jeg det. Han spør meg om jeg vil ha en stuss, så sier jeg en stuss, også blir det med en stuss.


 

*hashtag* nomakeup

Stylingen er han også ganske flink på. Hva kan jeg si, he gets me. Jeg er glad i mye volum, sist fikk jeg “se og lære” om varmetupering, og i dag viste han meg en annen teknikk. Han brukte volum-tang, som jeg har prøvd meg på før, men den jeg har er så stor. Han hadde en liten og smal en, så tror jeg skal investere i en slik. Ble veldig bra, men må være litt forsiktig slik at bølgene ikke synes gjennom det øverste laget med hår.


 

*hashtag* therealme

Håret mitt ganske oppklipt, så det er ikke så mye volum å få i lengdene med mindre jeg vil bruke extensions. Jeg skulle ønske jeg hadde en jobb, eller et liv som åpnet litt mer for pynting, så jeg kunne tatt i bruk extensions og fått litt mer volum og lengde, samt krølle og bølge. Men jeg jobber med mat på bensinstasjon, trener pole (hair flicks med extensions ser ikke bra ut) og resten av tida liker jeg, vel, å slappe av.

Vi pratet om striping også. Kasey vil at jeg skal vente noen måneder, så tar jeg enda en klipp da slik at vi får bort så mye som mulig av det slitte, også får hårkuren min jobbe så lenge som mulig med å reparere. Har ingenting i mot å vente noen måneder, trenger ikke bli blond NÅ, dessuten har jeg ikke økonomi til å bli blond nå, hehe.

Disse bildene altså… Gir ikke håret rettferdighet i det hele tatt. Bare for at innlegget ikke skal bli så utrolig kjedelig liksom. Skulle tatt noen bilder som jeg gjorde sist, kanskje jeg får ta noen bilder senere i kveld. Har ikke på sminke, og er trøtt som fy, så tenker jeg skal benytte meg av muligheten, legge meg nå og få snudd døgnet til nattevakt i helgen.

Forrige klipp, gå til Nikita Bysenteret og spør etter Kasey!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg