Hilsen schtøgga

Det er den dagen igjen. Søndag etter nattevaktshelg. På tide å snu døgnet. Trenger noe gøy å gjøre.

Så kom jeg på at macen har et webcamera

Siden sist har jeg fått to kviser på haka. Er de ikke pene?<3

Hvis noen lurer har jeg rett og slett bare akseptert det faktum at jeg er ekstremt ufotogen, og lager derfor grimaser på 90% av selfiene jeg tar. Begynte med at jeg hadde en av mine selfie-runder, og ble frustrert og sur over at jeg virkelig ikke tar meg ut på stillbilder. Så for å slippe ut litt frustrasjon lagde jeg grimaser i stedet, så kunne jeg i hvertfall se stygg ut med vilje. Og nå lager jeg grimaser automatisk. Til og med når jeg ser meg selv i speilet lager jeg grimaser.

Til nå har jeg holdt meg våken med å dagdrømme om hår. Jeg vil ha khaleesi-hår. Og khaleesi-øyne. Jeg vil generelt bare se ut som Daenerys Targaryen fra Game of Thrones, okei? Også lurer jeg på hvor langt jeg kan drøye det før det bare blir trist. Kan jeg få platina-hår og bruke lilla linser til daglig, uten at folk tenker at jeg er patetisk? Men så kommer zombie-apokalypsen også blir alle å se hvor kjedelig jeg egentlig er. Brunt hår og brune øyne. Det er tingen som er trasig med zombie-apokalypsen dere, du kan være så badass du bare vil, men du kommer til å se ut som et dass 24/7. Du kommer til å få hår under armene, på leggene, overgrodde bryn og du kommer sikkert til å få dreads etter hvert også. Og glem alle sminke-triksene som gir deg dådyr-øyne og Kylie Jenner-lepper.

Jeg burde egentlig legge meg nå, skriver bare drit på bloggen. Disse søndagene er så kjedelige, jeg er trøtt hele dagen, vil bare legge meg, men MÅ holde meg våken. Er for sliten til trening, tv-serier er som å leke med ilden, og jeg vil ikke gjøre noe jeg i utgangspunktet liker å gjøre, for da kommer jeg etter hvert til å forbinde det med å måtte holde meg våken, og dermed bli trøtt av det.

Dessuten er det ingenting, absolutt INGENTING, som er gøy å gjøre nå alt jeg vil er å legge meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg