Bikini

Joda dere, det er faktisk EN ting som er gøy å gjøre, uansett hvor trøtt, sulten eller trasig livet ditt måtte være: SHOPPIIIIIING! Å snu døgnet svir hardt i pengeboka altså, tror søndag er min største nettshoppedag fordi jeg bare ligger med macen på fanget og ser på klær. Og har så dårlig impulskontroll når jeg er trøtt.

Bestilte meg ny bikini, så nå kan sommeren bare komme<3 Den var litt risky da, overdelen er i medium, som kan være alt fra for liten, til passe, til for stor. Livet som tynn med store pupper altså, tro ikke at det er en dans på roser! Og underdelen i xs. Den er også litt risky, for noen ganger går xs helt greit (buksa jeg har på meg nå er i xs), men til vanlig bruker jeg small. Bikinien var på salg, så bestemte meg uansett for å slå til. Men greia med salg er at man ikke alltid får retur, og får jeg returnere får jeg jo ikke byttet den i en annen størrelse uansett, siden alle de andre er utsolgt.

Pliiiiis la den passe, den er så fiiiiin!

Etter shopping sovna jeg (sjokk), men bare i to timer, mamma kom og vekka meg. Jeg bor for meg selv, er voksen, selvforsynt med penger, selvstendig og alt, men mamma kommer fremdeles og vekker meg<3 Så spanderte jeg kebab på meg og mamma, tror dere at jeg følte meg voksen når jeg spanderte kebab på mamma eller? Noen voksenpoeng å samle der ja!

Jeg skulle egentlig bare blogge for å si at jeg har blogget på pole-kitten.blogspot.com igjen. Haha, alt for lenge siden jeg har vært der inne nå. Nå er klokka ti, og jeg skal ENDELIG legge meg. Nite-nite!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg