2014

Tenkte å ta en liten re-cap av 2014. Det har vært et utrolig fint år, tror ikke jeg har hatt et så greit år siden jeg var barn. Psyken min har vært utrolig stabil, og har generelt bare hatt det utrolig bra. Dessverre blir det litt kjedelig når jeg har det så bra, av en eller annen grunn. Har lite bilder, har blogget lite og ting har egentlig gått ganske rolig og bedagelig for seg. Men noen highlights har det nå vært!

Januar

– Januar startet med at jeg ble kastet inn som vikar på Esso, og jobbet plutselig 100% ved siden av mine faste helger. Jeg var utrolig sliten, og dette er nok første gangen jeg har opplevd følelsen av å være utbrent. Vikar-perioden varte ut februar, og etter endt vikarperiode fikk jeg endelig noen andre fastvakter ved siden av helgevaktene mine.

– Ble 20 år gammel. Feiret dagen hjemme med mamma, Hugo og Charlie.

– Nytt hår-prosjekt startet i slutten av januar. Skulle bli platina-blond alá Daenerys fra GoT, det gikk ikke helt som planlagt.

Februar

– Begynte med oppkjøring i februar.

– Dro til Bodø en liten helg den 14.

Mars

– Dro til Bodø i mars, og hadde en nydelig uke sammen med Ida Elise!

– Den 31. mars hadde Charlie og jeg 2 års dag. Den feiret vi med deilig middag på steakhouse.

April

– Hadde en laaaang pause fra pole i perioden januar til mars grunnet skade etterfulgt av demotivasjon, men det tok seg opp i april. Da fant jeg virkelig tilbake til nybegynner-spiriten, og storkoste meg med nye moves og overgangen inn i “øvet” nivå.

nGZifRsMLZ

– Begynte også å trene med Maria i april!

Juni

– Tok lappen i juni, Vilde lånte meg bilen hennes en god del slik at jeg ble vant til å kjøre alene.

– Farget håret pastell-rosa. Enda et mislykket hårprosjekt, haha.

Juli

– Jeg og Charlie hadde oss en Bodø-tur i Juli, hvor jeg kjørte selv. Det var gøy å få se Bodø på en slik måte. Kjøre rundt i byen selv. Besøkte noen av plassene jeg har bodd sammen med pappa, på Langstrand, Alstad og sånn. Herlig uke!

August

– I august dro jeg og Charlie på road-trip ferie gjennom Norge. Først kjørte vi ned til Drammen, og den reisen der altså! Har så mange morsomme, fine minner fra den turen. I Drammen var jeg på instruktør-kurs i pole-sport, og angrer ikke et sekund på at jeg dro! Utrolig lærerikt, i hvertfall hvis man er selvlært. På turen hjem kjørte vi gjennom Sverige, der var det bliig snus og aloe vera vann. Jeg var frelst.

sRzEYjMMLt

September

– Begynte å blogge her i september.

– Klipte meg hos Kasey for første gang og ble freslt!

Oktober

– I oktober klarte jeg både shoulder mount og ayesha! Hadde en bra pole-måned.

uEXNJdsMHe

November

– Charlie ble 21 år i november, og den feiret vi med fest i Bodø sammen med Ida og Daniel. Det var kjempegøy!

– Var på tur med mamma og tok med foto-apparatet. Det fikk opp fotolysten litt, og har vært ute et par ganger siden da og tatt bilder av stjernehimmelen.

Desember

– 11 desember hadde jeg og Charlie bestemt oss for å flytte sammen, og jeg kjøpte meg sofa. Den gjorde at jeg ikke kunne trene de neste to ukene.

– Den 17 desember flytta vi inn i vår egen leilighet! Stor milepæl i forholdet vårt!

– Feiret jul hjemme hos mamma sammen med lillesøster og kjæresten hennes Erlend. Kosa meg MASSE!

– Var en del sammen med Ida og Daniel som var hjemme i Harstad i jula.

– Var på besøk hos pappa og Merete i Bodø, det var lenge siden. Burde ta meg en ordentlig pappa-helg snart.

– Dro på Pole Bootcamp i Bodø hos North Pole Dance and Fitness. Gøril var instruktør, så det måtte jeg jo være med på!

xNIOy_MMP8

 

– Feiret nyttårsaften i Bodø sammen med Ida, Daniel, Mathias, Synnøve, Bjørn, Ivan og en hel del andre gode folk<3 Ble nok litt fullere enn jeg hadde planlagt, men hadde alt i alt en utrolig god feiring sammen med de beste folkene.

xSTB2xsMK6

Satser på at 2015 blir like innholdsrikt som 2014 har vært!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg