21

Så var man plutselig blitt ett år eldre. Den ultimate bursdagsgaven hadde nok vært at aldringsprosessen kunne ha stoppa nå. Vil virkelig ikke bli eldre, nå kan jeg drikke i USA og det er nok. Får seriøst angst fordi jeg begynner å føle meg gammel. Fra nå av må jeg si “Lisabeth, 21 år gammel”. 21…. Det høres så utrolig mye ut. Nå må jeg virkelig få påbegynt en utdanning, få barn elns, dette stresser meg BLÆH.

Jeg hadde en fin dag da. Tilbringte mestparten av dagen sammen med mamma, som lagde meg deilig laks til middag. Deretter dro vi til Jysk så jeg fikk henta noen møbler jeg hadde reservert. Kom hjem og fikk endelig det nye bordet mitt levert også. Var et par timer med Charlie før han dro på jobb, vi prata og skrudde sammen skoskapet. Klokka elleve kom Vilde og Cato, vi feiret meg med alkohol. Dro ut på byen, og der var det virkelig DØDT, haha! Jeg ble selvfølgelig mye fullere jeg hadde tenkt til, så dagen i dag har vært preget av en aldri så liten hangover.

Hos Charlie fikk jeg ikke bare en, men to nydelige katte-kalendere! Ble så glad, for da jeg hadde vært og sett etter det var de blitt fri. Fikk også tre kryssord flax, og jeg vant faktisk 500kr på det ene! Har aldri vunnet så mye på flaxlodd før, var helt ør etterpå haha! Ellers føler jeg at alt av penger jeg får er borte så snart jeg har fått dem. Fikk 1500kr i bursdagsgave fra bestemor og Josef, og bare to timer etter jeg hadde åpna konvolutten gikk de til Jysk for de møblene. Gleder meg til vi er ferdig med møbleringa og alt i leiligheta, så kan jeg faktisk spare pengene jeg får. Har blakka meg helt ut nå. Men det blir bra når det blir ferdig!

Ellers har jeg fått så mye stuff i posten denne måneden, tror aldri jeg har fått så mange pakker før! Så må jo nesten vise dere litt siste nytt. Først kan jeg vise dere noen flere katteting. Har fått en pute, en toalettmappe og en oppbevaringsboks, alt med katteprint<3 Elsker puta, den er så myk og god, fantastisk deilig stoff, og nydelig motiv!

Og good news! Bikinien passa! Gleder meg masse til å bruke den i sommer, den er så pen!

Opp ned og greier. Syntes bare fargene kom så godt frem på dette bildet. Overdelen er litt stor, så skal jeg bade med den må jeg nok ha på stroppen.

Ellers har jeg fått ny treningstights og ny treningsgenser, men de har jeg ikke bilde av akkurat nå, og jeg gidder ikke ta bilde heller. Det trengtes til jeg får satt i gang med styrketreningen. Håper på å få starta i neste uke, da får jeg låne Vilde sin bil mens hun er på ferie, så da skal det ikke være noe problem å komme seg frem og tilbake. Har også fått en ny pole-shorts, en helt vanlig svart en fra Bad Kitty. Trengte virkelig en slik, jeg liker den jeg har fra Lulu Lemon, men den har så høyt liv.

Jeg har dessverre ikke fått trent en døyt de siste par ukene. Det ser så jævlig ut her hjemme, det er møbler over alt, det er skitten as fuck, og jeg har vanligvis ALLTID noe å gjøre, eller så er jeg så sliten og utmattet at jeg sover for alltid. Tror det blir bedre når jeg får leiligheta på stell. Men for å få opp treningsmotivasjonen litt har jeg tenkt å melde meg på cubansk salsa kurs! Men det er på torsdager klokka 18, så jeg må se om jeg klarer å få bytta vaktene først. Vi får se!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg