Jeg dro faktisk på Actic!

HAHAHA det hadde dere vel ikke trodd, HÆ?!!!

Nei men seriøst, overraska meg selv nå. Jeg hadde rett da, når jeg kom ned dit bare glemte jeg at det finnes noe som heter “sliten” og “trøtt”. Bare å komme seg inn i “the zone” så går det vanligvis greit. Det er så lenge siden jeg var der sist, så heldigvis hadde han ene karen tid til å gå gjennom øvelsene med meg. Vil helst ikke trene på meg noe skader. Hadde en ok treningsøkt, ikke den mest effektive, ikke den jeg har gitt mest på, kunne klart mer, prestert bedre. Men det er en start! Og dessuten har jeg vært på nattevakt i natt, så jeg synes faktisk jeg er unnskyldt.

yR1dLLsMDd

Her har dere bevis-bildet mitt. Fra garderoben hos Actic. Orka ikke ta med meg telefonen opp bare for å ta bilder i salen, dessuten vil jeg ikke være “that guy” som virker mer opptatt av å få et bra bilde enn å faktisk trene… Jeg ønsker forresten at de får hel-figurspeil i garderoben, her ser man jo nesten ikke den nye, kule tightsen jeg har kjøpt!

Ny tights fra Puma og ny topp fra Only Play<3 Jeg trenger virkelig nye sko da, jeg eier to tightser (inkludert denne) og begge er svarte, og skoene mine er så hvite at de kunne vært modell for en colgate reklame. Det er så mismatch, svart tights med blå streker på, svart topp, svarte sokker og brunt hår til og med, også bare snøhvite sko. Så hvis jeg er innom Actic 4 ganger til i løpet av denne måneden så skal jeg kjøpe nye sko.

Eller kanskje jeg bare skal finne meg nye sko nå…. Trenger jo noe til å holde meg våken noen timer til, og søndag er jo nettshoppedag… hehehe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg