Pannekakerumpe

Siden søndag har jeg vært på Actic to ganger til. Det utgjør tre ganger på 6 dager! Ikke dårlig! Så jeg rusha hjem etter trening i dag for å få tatt “før” bilder av rumpa mi. Viktig å få tatt de bildene før rumpa rekker å vokse.

Hehe, pannekakerumpe. Håper på å få en fin, fyldig, rund og spretten rumpe etter hvert. Håper å få litt mer lår også. Jeg synes det er så fint med muskler frempå låra, slik at de går i en bøy uttover på fremsiden. Håper også at litt mer kjøtt på beina blir å gi en illusjon av slankere mage. Krysser fingrene for at jeg kan komme tilbake om noen måneder og skrive ett underveis innlegg!

I tillegg klarte jeg å nå tærne mine i dag! I oktober klarte jeg endelig å nå mine egne tær, men etter pole-pause i desember og januar har jeg falt tilbake. Og nå etter tre dager på rad med tøying klarte jeg det igjen. Skikkelig også! Jeg tror at det var rette valget å begynne med leg-days i ordentlig treningsstudio, føler meg nærmere spagaten en noen sinne. Jeg synes også det virker mye lettere å tøye når jeg gjør det hver dag, og ikke sånn to ganger i uka.

Etter tre uker med pause fikk jeg endelig polet litt i går. Og jeg hadde rett. Det gjorde vondt bare å SITTE på stanga. Og jeg ble sinnsykt kvalm av spinning mode. I starten skled jeg, kunne så vidt klatre, men etter en time tok det seg opp og da var det nesten som om jeg aldri hadde hatt pause. Fikk filmet litt også, klarer fremdeles handspring, selv om det er MYE som må forbedres på den. Aerial invert er det bare å jobbe masse med, så blir den nok fin etter hvert. Også er jeg veldig stolt av inside leg-hangen min, den er blitt så fin<3

yhEQ7MsMBW

 

yfeWQYMMPf

Siden vi først er så inne på dette med kropp og trening kan jeg jo vise dere bilde av overkroppen også.

Jeg har fått mannerygg! Juhuu! En gang før i tiden ville jeg grøsset over å selv ha en så “mandig” rygg, men nå synes jeg merkelig nok bare at det er fint. Er nok noe som har kommet med pole tror jeg, man trenger muskler for å drive med pole, så dermed kan man ikke gjøre noe annet enn å “embrace” det. Magen derimot er ikke sånn veeeeeldig tonet. I riktig lys, og i riktig stilling får jeg antydning til abs, men bortsett fra det ser den ellers ganske normal ut. Nede til høyre får dere se bicepsen på høyrearmen. Venstrearmen derimot…. den snakker vi ikke om. Haha, man blir så skeivtrent av pole. Kanskje jeg skal begynne med venstrearm-days på Actic.

Det ble et langt innlegg i dag folkens, så nå håper jeg dere har fått deres daglige dose med kroppspress og kroppsfokus. Nå skal jeg spise creme brulee is og slappe av med Supernatural. Ha en fin helg<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg