Nå er macen pensjonert!

Si hei til Baby, min nye datamaskin<3

Det er ganske merkelig å bruke windows igjen. Og en annen maskin enn mac. Har måtte skrive inn epost-adressen min sikkert 10 ganger nå, og hver gang leter jeg etter alfakrøll knappen. Når jeg først skulle bruke den måtte jeg spørre Charlie hvilken tast man måtte holde inne for å ikke få 2, haha! Ellers er touchpaden rar. Heldigvis scroller den med to fingre på, men når jeg drar fingrene raskt over stopper scrollen med en gang… Får ikke “raskere” scrolling som sakker av mot slutten som på mac. Tastauret er litt tungt i forhold til det jeg er vant til også, så er det noen skrivefeil her ikke døm meg for hardt.

Jævlig deilig å ha en ny, frisk datamaskin! Å slippe å passe på at ikke ledninga detter ut. Kunne løfte pcen uten å være redd for at noe flytter seg inni slik at den skrur seg av. At ting går kjapt og smooth. Ting funker som de skal. Vifta er stille. Vi skal ha noen fine år sammen, jeg og Baby!

Har selvfølgelig testet ut kameraet. Første bilde viser hvordan jeg følte meg når jeg fikk mailen om at pcen var ankommet. Resten er fordi jeg ser pen ut på webcam.

Goodbye social life og trening! Når Steam er ferdig å oppdatere skal jeg spille terraria!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg