Siden tirsdag

Har egentlig ikke gjort noe annet. Tirsdag, onsdag og torsdag var jeg også på jobb, så de dagene gjorde jeg ikke noe annet enn å jobbe og spille Terraria. Hehe, avhengighetskapende spill det der. Ellers har jeg 100 andre spill jeg MÅ spille. Skal ta igjen alt det tapte liksom. Har jo ikke spilt noe særlig på det siste året på grunn av macen, så hver gang det har vært et nytt kult spill, så har jeg aldri orket å prøve det. På agendaen har jeg alt fra Rust til SCP-87b som jeg vil prøve. Noen spill som jeg liksom aldri spilte ferdig, som Amnesia og Starbound (ikke at Starbound blir ferdig da, menmen). Mye å gjøre!

Trodde at blogglysten skulle komme såååå på topp igjen når jeg fikk ny pc, men det backfiret visst litt, haha. Nå har jeg jo ikke noe å blogge om, annet enn at jeg spiller. Får begynne med lets play da.

Jeg fikk skvist inn en liten poleøkt i dag, sånn at jeg kan geime med god samvittighet liksom. Formen var ikke helt på topp, siden jeg hadde pizza til frokost, og etter det godteri og pepsi max. Blir sånn smålig kvalm av å hoppe, danse og turne da, magen føles etter hvert ut som en rista brusflaske. På slutten av treninga hjalp Charlie meg med å tøye. Han har noen år med Taekwondo bak seg, hvor de bruker passiv stretching, så han hadde full kontroll. Håååper på at han kanskje vil hjelpe meg flere ganger, hehe. Så mye lettere når jeg har noen der, føler at jeg blir litt ekstra pusha da. Lettere å slappe av også, når jeg ikke må bruke musklene på å f.eks bøye meg fremover. Passiv tøying når jeg tøyer rygg og skuldre er også gull, kjente det virkelig godt da!

zpx6RcMMLZ
Det får bli med et bilde i dag. Prøvde litt på en ny kombo, men må lære meg en av movesene fra den “feile” siden for å få den til, eventuelt finne på noe annet lurt…. Elsker denne poseringen, ser ut som om jeg svever.
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg