Shiiiiiit!!!!

Jeg klarte Allegra i går! Stor dag, stor dag!

zsdOXfMMKe

Det gir en så ubeskrivelig følelse i kroppen når jeg klarer en sånn move. Jeg tror den best kan sammenliknes med følelsen av å vinne jackpot, eller når en overvektig endelig har nådd målet om å gå ned 25kg. Tror jeg i allefall. Jeg har ikke gjort noen av delene, men jeg tror det.

Allegra. Drømme-moven min. En av de triksene jeg ikke helt klarte se for meg at jeg en dag faktisk skulle få til. Det var så langt unna. Jeg kom sikkert til å gi opp pole før jeg kom så langt. Kom aldri til å bli myk nok, sterk nok. Og plutselig kom dagen. Ut av det blå. Har slitt med mange triks i det siste, janeiro, meat hook, titanic, hatt mye å øve på, spesielt handspring og freestyle. Så tenkte at nå skulle jeg prøve noe nytt, noe jeg ikke hadde prøvd på lenge. Hadde ikke håpet på at jeg skulle klare det. Trodde ikke jeg skulle klare det. Men just for fun. Hvem vet? Kanskje det skjer?

Og det gjorde det.

Prøvde den i august, og da gikk det ikke. Klarte ikke vri overkroppen nok tror jeg, og dessuten er den sykt vond på baksiden av hofta. Det var den denne gangen også. Dermed ble den ikke så fin som jeg tror jeg kan få den. Jeg vet jeg kan dra den nederste foten litt lenger bak enn det der. Men det er vanskelig når alt jeg klarer å tenke er “auauauauau 2 sek til 2 sek til smiiiiil gjennom smerten smiiiiiiiil!!!”. Når kroppen får vendt seg til den blir den nok myyye finere. Men jeg ble positivt overraska over den øverste foten da! Jeg sliter mye med å strekke ut bena, ofte så vil de bare ikke, jeg kan sverge på at de FØLES strake ut, men så ser jeg på video etterpå at nei, det var de slettes ikke. Så at jeg fikk den øverste foten så strak gjorde meg virkelig stolt! *klappe meg selv på skulderen*

Begynner nesten å blir fri for goal moves! Har klart janeiro, allegra, handspring, shouldermount… Skal skrive et lite innlegg med noen nye goal moves, og pinne det i menyen. Har bestemt meg nå, kommer til å gjøre dette om til en blogg om pole (: Må få tatt nytt headerbilde straks, gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg