Reggaeton

Kanskje ikke øve helt til håndleddene blir slitne… Hehe. Har prøvd å øve på handstand både i går og i dag og håndleddene mine bare “nopenopenopenope” så jaaaa. Får kanskje ta en liten pause fra handstands da. Men jeg er jo så gira nå som jeg endelig får til, vil jo bare øve mer!

Jeg hadde egentlig tenkt å få til en pole-økt i dag (fem dager siden sist jeg trente oh my), men det ble så lite med tid. Dusj, mat og butikken etterpå, og nå er det bare en time til vi må komme oss av gårde til jobb. Har ikke sminka meg en gang. Så disse nattevaktshelgene blir det lite med tid. Men kanskje i morgen kveld.

Neste helg har jeg meldt meg på noe nytt og spennende. Helgekurs i reggaeton! Egentlig er reggaeton en musikksjanger, men dette er da altså et dansekurs. Det var ikke lett å finne ut hva slags type dans dette var, etter som nesten alle søkeresultatene var musikk. Men her er to videoer, så det virker som en sub-sjanger av hip hop, med mye twerking og hoftevrikking. Det blir gøy! Håper på å få masse inspirasjon og lære meg masse nyttig jeg kan bruke til pole.

 

8W_1vg7W6Oo
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg