Uproduktivt

Gjett hvilken dag det er igjen da. Ugh, søndag etter nattevakt. Eneste som er fint med denne dagen er at nå er det hele 12 dager til neste nattevakt.

Det verste med denne dagen er at den er så utrolig uproduktiv. Skal legge meg tidligst klokken 18, som nå er fem timer til. Fem timer jeg kan bruke på trening, husarbeid, blogg-arbeid (jøss, bloggarbeid sa du?!), og skulle ha gjort noen ærender hadde det ikke vært for at det er søndag da… Vil ha gardiner nå, naboene tror sikkert vi er rusmisbrukere eller noe. Henger bare tunge tepper og sengetrekk fremfor vinduene våre. Lyssky liksom, ikke råd til gardiner liksom. Vil ha en duk også. Men så vil jeg ikke gjøre noen ting likevel, fordi jeg bare er trøtt.

Har så lyst til å trene, men den dørstokkmila er så uendelig lang på disse søndagene. Prøvde meg på litt handstand i sted, men skal nok vente et par dager til. Har virkelig drept håndleddene mine. Uansett, så tenkte jeg at jeg kunne fikse meg litt opp og ha pole-photoshoot til bloggen og sånn. Så får jeg ny header og bilder jeg kan bruke senere, også blir det en litt “lett” treningsøkt, med fokus på foto og ikke trening. Men så har jeg lovet meg bort til mamma senere i dag. Så hvis jeg hadde begynt å fikse meg NÅ hadde jeg sikkert vært ferdig til middag med mamma. Det er greit å være med mamma, for da holder jeg meg forhåpentligvis våken. Men så er det trasig for jeg er så fraværende når jeg er så trøtt, og jeg ser ikke mamma så alt for ofte. Så da vil jeg jo være til stede.

Kanskje jeg kan fikse tåneglene i allefall. Og se litt på noe teit som Friends. Igjen.

God søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg