Bestilt

I dag tok jeg lommeboka fatt og bestilte meg litt nytt poletøy. Skal ta meg en grundig gjennomgang av garderoben nå, for jeg vet jeg har en shitload med poletøy som aldri blir brukt. Avklipte tightser jeg har hatt siden min første spin. Den poletoppen som er alt for liten og som jeg aldri vil kunne bruke. Ellers er det så mye annet også som blir litt “feil” i pole garderoben, enten fordi jeg er lei av det, fordi det krever en nyshavet bikinilinje for å kunne brukes eller fordi det kun passer med den ene shortsen, og den brukte jeg sist trening liksom.

Jeg får ærlig talt bare aldri nok. Neste lønning blir det enda mer!

En dag skal jeg ha alt fra den butikken der!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg