Dagens økt

Klatring med mamma stod egentlig på aktivitetslisten i dag, men da vi kom dit så var alle klatresteinene tatt ned for å pusse opp i hula. Og da ble det jo litt vanskelig å klatre. Så i stedet tok jeg og mamma oss en pole-økt. Andre gang mamma trener pole med meg nå, og hun er utrolig flink! Hun er ennå bare på spins, men i dag fikk hun lære å klatre og sitte også. Nå tenker hun på å kjøpe egen stang, hehe, mission accomplished! Skal få alle i Harstad hekta! Hadde jo absolutt vært i mammas favør å kjøpe stang, vi får jo ikke trent så alt for ofte siden hun jobber så mye, og da jobber borte.

Etter 45min sa mamma seg ferdig og tok koppvasken min i stedet (tusen takk mamma<3), så fikk jeg fokusert på egen trening. Orka ikke så alt for mye, men måtte nesten få til en instagram-video (viktig å holde følgerne interesserte), så nå har jeg lastet opp bilde og video av den skumleste posisjonen jeg vet om: crescent moon.

0AhwI5sMLi

Selvfølgelig er den skummel for meg som har null lårmuskler og thigh gap av en annen dimensjon. Nå takler jeg faktisk å droppe i CAR uten noen hånd bak ryggen på stanga som sikkerhetsnett, så noe fremgang har det jo vært i allefall. Men crescent moon altså, den freaker meg ut! Skrev det på insta at hvis jeg noen sinne faller ned og knekker nakken mens jeg pole dancer, så er det i denne posisjonen. Men den er jo så fin!

Mål for neste trening er freestyle, øve på å pointe tærne (post om det emnet kommer ut snart) og øve på å gjøre alt fint. Et tips: øv på å gjøre alt fint hele tiden! Om du bare klatrer et steg for å få litt høyde, så gjør det fint. Jeg er kjempedårlig på dette, jeg klatrer jo bare, tenker ikke over hvordan det ser ut, også skal jeg laste opp video og tenker “hmmm, den klatringa der er jo egentlig skikkelig unødvendig å ta med, ikke noe fint med den. Men da blir jo videoen så kort…” Der hadde dere meg i dag, hehe.

0BEpHUsMIc
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg