Pics or it didn´t happen!

Jeg liker å blogge om treningsøktene mine (for det er seriøst det eneste “bloggbare” jeg gjør), men noen ganger får jeg ikke brukbare bilder eller videoer. Og det setter litt demper på blogglysten, er jo ufattelig kjedelig med bare masse tekst. Dessuten har jeg ikke noe å vise frem. Jeg klarte hele TRE nye moves på onsdag, og ingen fikk jeg bilde av!

Så skjønner jeg at når jeg blir furten over at jeg ikke får bilde eller video, da har det gått litt langt. Jeg fikk dem jo til for første gang i overigår! Neste økt blir det nok bedre, da kan jeg dem litt bedre og kan forhåpentligvis få til en BRA video også. Skal prøve å holde instagram hysteriet litt på avstand, ikke freake ut over at jeg ikke har “bevis”.

Nå lurer dere kanskje på HVA SLAGS MOVES FIKK DU TIL DAAAA?!!! Joda, her kommer de, med illustrerende google-bilder!

Russian Fish / poisson. Denne var egentlig ikke spesielt krevende for meg, sett bort fra litt forvirring om hvilken fot som skal hvor og sånn. Jeg er for øvrig imponert over hvor lite foten min tåler, til tross for klatring og remi sit blir den ennå å bli gul og blå etter hvert nye triks som legger litt press på den. Trodde klatre-foten var blitt herdet nå, men etter å ha gjort denne moven et par ganger hadde til og med huden revnet oppå. Så jeg måtte bare spare litt på huden, og heller øve mer på den neste gang. Hvis ikke kan det være jeg ramponerer foten så mye at jeg må vente i flere dager før den takler mer press.

Endelig klarte jeg også Allegra Box Splits eller Box Splits on Pole. Denne har vært et evig frustrasjonsmoment for meg, for jeg har vært myk nok til den lenge, men har aldri klart å holde meg på plass, rumpa vil bare dette bak. Nå er det bare å føle meg sikker i den og gjøre den fin, så blir det bra! Jeg liker moves som ser litt enkle ut, hehe, ikke som en menneskelig knute.

Og Titanic! Endelig! Kommer ikke til å krysse den av på “goals” lista ennå, men jeg klarte den faktisk når jeg…. tok av meg shortsen… Heh. Såååå, neste mål blir vel å klare den med shorts på. Blir altså ikke noe truse-bilde på instagram! Nytt forsøk i morgen, med en mindre shorts!

Det tror jeg må være det flotteste med pole, med så mange små og store achievements hele veien blir man lett motivert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg