Trening med Vlada

Nå er det lenge siden jeg har blogget… Mye trening har det ikke vært. I helga hadde jeg fri, og jeg brukte den til å spille Terraria hvert våkne minutt. Jeg satt også barnevakt natt til søndag, og hun jeg og Charlie satt barnevakt for pleier vanligvis å være hjemme i 1-2 tiden, men denne gangen kom hun ikke hjem før 4-5 på morgenen. Dermed forsov jeg med til siste dagen med reggaeton. Surt når jeg hadde brukt penger på det, men da slapp jeg i allefall å være skikkelig trøtt på kveldsvakten.

I dag var jeg og trente med Vlada. Hun har danset ballett, så jeg som sliter med fleksibilitet måtte selvfølgelig høre hvordan hun har pleid å tøye. Blir alltid kjempenysgjerrig, det er så mange måter å tøye bare en muskel på, og det virker som hver sin sport har sine egne måter, om det være ballett, taekwondo eller håndball. Husket jeg tøyde ryggen etter en håndball-økt og treneren min spurte med et lattermildt smil hva i alle dager jeg drev på med. Hadde jeg tøyd ryggen etter en pole-time ville INGEN ha spurt spørsmål, haha!

Det er fint å trene sammen med noen, i hvertfall når man er litt på samme nivå og har litt samme interesser. Vlada vil gjerne hjelpe meg å tøye, og hun orker til og med å hjelpe meg med passiv tøying, så jeg er kjempegira! Elsker passiv tøying, kan bare slappe helt av og fokusere på pusten. Også trener vi begge styrke, også er vi begge to veldig interessert i å prøve nye ting. Som jeg personlig synes er litt skummelt på treningsstudio med masse folk i. Er ikke helt komfortabel med å prøve nye ting (føler alle kan se at “dette har jeg ikke gjort før så jeg har ikke peiling”), men når jeg har noen å kunne “drite meg ut” sammen med er det ikke så skummelt. I dag prøvde vi boksing, knebøy med stang, noen par-øvelser og chin-ups. Det var gøy! Skal øve masse på chin-ups fremover, kjempebra for pole!

Hmmm, jeg har ikke bilder, så jeg slenger med en gammel insta-video! Neste treningsøkt med Vlada er scheduled på mandag! Gleder meg!

rfo2xtMMNi
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg