Super treningsøkt!

I går var det duket for trening hos Maria!

Vi trente i litt over tre timer, som jeg syntes var kjempedigg! Utrolig godt å endelig ha overskudd og energi til å å holde på til man faktisk føler seg ferdig. Så skulle jeg til Vilde og Cato etterpå, og kjente at jupp, den økta der gjorde virkelig susen, var så vidt jeg ikke sovna av der jeg satt i sofaen deres. Jeg vet at en økt har vært bra når jeg blir instant trøtt etterpå, haha!

Maria har slitt med butterfly lenge, så vi hadde rett og slett bestemt oss for at i går skulle det skje! Tror jeg har analysert buttefly fra alle mulige vinkler nå, men vi fant til slutt ut hva hun måtte jobbe med, og i går, da kom den endelig! Utrolig gøy å få være med på Maria sin “pole-reise” på denne måten, få ta del i hennes frustrasjoner, fremgang og måloppnåelser. Jeg blir nesten like lykkelig når hun får til noe som hun selv blir, tro det eller ei! Så i går var en lykkens dag for meg og, nå kan Maria endelig kose seg med en flott butterfly, og vi kan finne oss et nytt mål å jobbe mot. Det gleder jeg meg til!

0qpaE0OjGn

Bilde fra Maria sin instagram, ønsker dere å se mer fra henne kan dere ta en titt på bloggen hennes HER 😀

Hovedfokuset under disse øktene er på Maria, men når hun tar seg pauser pleier jeg å hoppe på stanga og prøve ut det jeg nå enn måtte føle for. I går fikk jeg endelig til Allegra Box Splits (aka box splits on pole) bra nok til at Maria kunne ta bilde! Av en eller annen grunn så jeg for meg at den kom til å se skikkelig sloppy og anstrengt ut (jeg følte meg i hvertfall anstrengt, haha), men det ble faktisk jæææævlig bra om jeg får si det selv! Denne har nå blitt en av mine favoritt moves, jeg synes jeg ser så fleksibel ut i den. Elsker det, siden jeg ikke føler meg fleksibel i det hele tatt.

0r4PaysMIp

(Excuse the face lol) Litt finpuss, så er jeg i mål! Nå kan jeg begynne å sikte mot tulip og plus sign også! Prøvde de i går også, og fikk begge sånn nogen lunde til, men ikke bra nok til at det er noe jeg gidder dele.

Ellers fikk jeg til Ayesha med true grip. DET hadde jeg aldri trodd! Litt skummel, men aldeles overkommelig! Prøvde også ut elbow grip, som jeg er skikkelig ustabil i, skjønner ikke hvordan man skal få til en Ayesha når overkroppen blir så nært stanga! Prøvde litt på cup grip, men den kjente jeg fort at den skulle jeg bare legge på hylla for nå, haha!

MÅ få rydda opp i ayeshaen min snart, den er så skeiv! Av en eller annen grunn tilter hofta litt til venstre og bena er for høyt oppe. Må bare øve mye på den med fokus på å få rettet opp i feilene, men jeg har virkelig falt i trick-junkie fella. Får til en move, er kjempeglad i to dager og vil bare øve på den moven, før jeg finner ett nytt mål og glemmer av å fortsette å jobbe på det jeg nettopp lærte. Typisk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg