Norgesmesterskapet i Pole Sport!

Akkurat nå sitter jeg og koser meg med livestream av NM i Pole Sport. Nå har jeg sett Amatør og Proffesional kategoriene, og tror nesten jeg må spare resten til en annen dag. Må ordne meg litt til jobb i natt, og gjerne få spist noe, og kanskje lete etter Sirius, som nå har vært borte i to uker.

Det er mye styr om dagen, men jævlig digg å få koblet litt av med NM. Håper på å få kvalifisert meg til deltakelse neste år! Hvis dere vil se NM kan dere trykke på linken HER (:

God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg