Surt

Skulle egentlig bestille meg frittstående stang nå, slik at jeg får den til sommeren. Men jeg får ikke bestille den uten mva, og med norsk mva i tillegg, og frakt ble hele greia på 10 000kr. Som var litt mer enn det jeg hadde regnet med å bruke på stanga. Så da blir det nok ikke noen frittstående stang til denne sommeren da. Jeg har helt teknisk sett råd til det, men da tømmer jeg sparekontoen, det er ikke sikkert jeg har råd til å få fikset bilen til høsten, også har jeg jo den baksmellen på skatten å tilbakebetale.

Med mindre alt går som planlagt i mai, og jeg får mega-lønning i juni. Da har jeg råd. Men greia er at jeg må nesten bestille stanga NÅ, hvis jeg vil ha den til sommeren. Dessuten har jeg tenkt til å dra på Bodø-tur i mai (som betyr at jeg må ha noen dager fri som betyr mindre lønn i juni), også vil jeg ha klippekort hos North Pole Dance and Fitness (som koster 2000kr) til jeg skal dra dit, så får jeg koset meg litt i studio.

Jeg synes likevel jeg skulle unne meg noe nytt, også fant jeg en ny nettside som selger poletøy, polejunkie.co.uk. Skulle egentlig bestille fra Indi Polewear, men de var fri for det jeg ville ha i min størrelse, men de hadde Indi Polewear hos denne nettbutikken. Fant også Galaxy Top fra Rad Polewear, så da ble det den også, har jo shortsen fra før så da blir det et sett! Får liksom aldri nok poletøy, gleder meg masse til det kommer i posten! Bedre trenings-motivasjon finnes ikke, haha!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg