Rant

SIDEN SIST, folkens, så har jeg vasket, jobbet, lett etter Sirius, sovet eller prøvd å sove. Jeg har hatt problemer med å sove siden forrige nattevaktshelg så har jeg måtte legge alt av trening og morsomme aktiviteter (og til tider personlig hygiene…) på hylla og heller prøve å få skikk på døgnrytmen min. Nå tror jeg faktisk endelig at den er på plass. Heldigvis er jeg FERDIG med nattevakter nå, for alltid! Så nå slipper jeg den der grusomme døgn-snuinga annen hver uke.

I dag fikk jeg det jeg hadde bestilt, og alt passet<3 Til og med toppen fra RAD Polewear passet, da ble jeg imponert altså! Så da måtte jeg selvfølgelig ta meg en økt, så jeg fikk prøvd ut det nye tøyet.

Hva tror dere skjer, når jeg har nye klær å vise frem, og endelig har tid til en treningsøkt? Jo, nå skal dere høre, 1. stanga er ødelagt. Spinning-moden fungerer ikke som den skal. Den har vært treg lenge, men nå er det virkelig ille, kan ikke gjøre en combo på mer enn to moves før den stopper (jeg vil ikke kalle det en ordentlig combo en gang). Så alle instagram-ideene mine måtte skrapes. 2. Jeg har fått en strekk på baksiden av høyre lår. Ikke den verste strekken heldigvis, men en strekk er en strekk. 3. Fikk til one-handed butterfly da. To ganger til og med. Men etter den andre gangen sa høyrearmen min stopp, så det fikk bli med dette bildet.

2D8Mj_MMOF

Og 4. den dårlige sirkelen. Allegra er ennå peise møkke vond bak ryggen og på innsiden av låret, klarer ennå ikke å holde den i mer enn 5 sekunder. Hvorfor? Fordi jeg øver for lite. Sliter mye med å smoothe ut overgangen inn i Allegra Box Splits, av samme grunn. Lenge siden jeg har tøyd også, så tøyinga i dag var basically meg som prøvde å hente inn de to stegene jeg har gått bakover siden sist trening.

Jeg trengte en god rant. Og dessuten, alle treningsøkter kan ikke være like fruktbare. Det som plager meg mest er stanga da. Greit nok at jeg ikke har råd til å kjøpe meg en stage pole, men at den jeg har fra før av skal begynne å fucke seg opp er jeg lite keen på. Venter i skrivende stund på svar fra X-Pole om hva jeg kan gjøre for å prøve å redde den.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg