Titanic og Dragons Tail

På fredag hadde jeg en flott økt sammen med Maria.  Vi øvde en del på butterfly og inside leg hang, vedlikeholdstrening er viktig! Sørge for at man fremdeles har de greiene man har fått til, og øve på å gjøre dem bedre. Det er fint med disse øktene, for da får jeg vedlikeholdstrening også, når jeg demonstrerer og sånn.

Maria stakkars var enda litt syk, i tillegg til å allerede ha holdt på en stund før jeg kom, så da fikk jeg slå meg litt løs på stanga. Gjett hva jeg fikk til! Titanic!!! Endelig kan jeg krysse den av på goals-lista! Jeg har øvd på Titanic så utrolig lenge, er vel rundt 10 måneder siden første gang jeg prøvde på den. Jeg hadde den NESTEN i jula da jeg var på kurs hos North Pole i Bodø, og siden da har jeg alltid vært “så close”. Begynte å bli redd for at jeg hadde for lite lår og rumpe for at det skulle være mulig for meg å få den til.

2JI3XwsMAY

Nå er det bare å øve masse! Jeg sklir ennå i den en god del, men jeg tror det blir slik som med Jade, at hvis jeg øver litt mer så blir jeg nok å slutte å skli. Den er tung på ryggen og magemusklene når man skal løfte opp overkroppen, så foreløpig bruker jeg hendene for å få meg opp. Er ellers ganske ustabil i den, så jeg går heeeelt bak med overkroppen, med hodet bak stanga og skulderen godt planta på den for litt ekstra grep. Men jeg er dødsfornøyd! Neste er Illusionist!

Jeg fikk også til min første, ordentlige Dragons Tail! Den prøvde jeg også på i fjor sommer, men da hadde jeg ikke sjangs. Utrolig nok synes jeg ikke den var så vanskelig. Først prøvde og feilet jeg litt, men plutselig så hadde jeg den bare. Og det føltes ganske bra ut. Følte meg ikke ustabil eller utrygg i det hele tatt. Så jeg tror denne har mye potensiale for øving fremover, siden jeg verken synes den var vond eller vanskelig.

2Jd1f4MMMp

Trikset nå blir å lære meg å stole på den øverste armen, slik at jeg kan bøye rumpa så langt bak som mulig. Da blir forhåpentligvis det venstre benet litt rettere. Og å få pushet meg selv litt høyere, slik at jeg får en fin kurve gjennom hele ryggen. Målet er selvfølgelig å få den like fin som Anastasia, selv om det ennå er noen år med tøying unna haha!

Ellers så har jeg endelig fått meg speil! To store, fine speil, godt planta fremfor stanga. Var så heldig og fant dem på kjøpe-selge-bytte gruppa her i Harstad, og betalte ikke mer enn 400kr, og da fikk jeg dem til og med levert! Haha, var litt gøy at det var en hot babe i hæler klistra på glasset, ga meg virkelig en stripclub-feel. Har fjernet hun nå da, så nå er speilet helt vanlig. Veeeeldig fornøyd med det funnet her altså, gleder meg virkelig til å jobbe med pene linjer fremover, tror det blir lettere når jeg har et speil å se i!

2LVEJJMMPc
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg