Fravær

NÅ er det lenge siden jeg har blogget FORDI jeg har vært i Bodø. Ooooog jeg glemte datamaskinen der, så jeg må blogge fra kjæresten sin. Dessuten sliter jeg ENDA med søvn… I natt sov jeg igjen i 15 timer, og jeg skjønner ingenting… Skal starte med D vitamin og jern-piller, begynner jeg å bli ganske så lei nå.

Over til treningsrelaterte begivenheter, så har jeg faktisk klart å fikse stanga. Den var heldigvis ikke ødelagt, den er ikke akkurat god som ny, men det går i allefall å gjøre ordentlige comboer på den nå, så nå håper jeg at combo-treningen tar seg opp slik at jeg får noen brukbare videoer på instagram snart. Det er lenge siden jeg har lastet opp videoer nå. Savner det, det blir fort kjedelig med bare bilder synes jeg. En video kan jeg ofte se igjen og igjen, men bildene stirrer jeg på i fem sekunder før jeg blir lei, haha!

Hadde en økt med Maria på mandag. Jeg var ikke helt i slaget under økta, men det gikk greit, for Maria hadde masse energi, så da fikk hun virkelig slått seg løs med både shoulder mount, bird og falling star. Vi fikk tatt et bilde av meg da, og guuud så fin kvaliteten blir når noen faktisk tar bilde, og jeg ikke filmer og screenshotter! Så her er en Brass Monkey variasjon jeg øver på. Etter litt øving skal forhåpentligvis kroppen være så vannrett som mulig.

2mcX8PsMB1

Fremover jobber jeg hver kveld resten av uka, så vi blogges deretter!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg