Photoshoot

Nå har jeg endelig fått datamaskinen min tilbake!

I går hadde jeg og Maria pole photoshoot. Man kan fint kalle det en økt også, for jeg ble faen meg søkksvett av det! Det var utrolig gøy og lærerikt, morsomt å danse med kjoler og skjørt, og vite at jeg får noen bra bilder å vise frem også. Det blir fint å ha litt bilder i bakhånd til blogg-innlegg og litt sånt, blir fint å kunne bruke til blogging om temaet pole, og ikke bare “dagens økt”. Da skal nå bildene helst komme fra den dagen uansett.

Teknisk sett hadde godt grep og stålkontroll i dag. Følte jeg kunne holdt Titanic for alltid, skled bare liiiiittegrann. Var ikke så ille å komme seg inn i allegra box splits heller, så det er god fremgang! Håpe å kunne få den på video snart. Allegra er ennå vanskelig å komme seg inn i, men strekken i høyre lår er endelig borte, så nå kan jeg begynne å jobbe med den igjen, uten å være redd for å forverre strekken. Slet litt med cocoon, men den føles lettere ut for hver gang jeg gjør den. Så alt i alt er jeg kjempefornøyd!

Skal redigere bildene før jeg legger alle sammen ut, men dere kan få se noen nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg