Ny header

Nå fikk jeg endelig knødd meg til å begynne med redigeringen av bildene fra photoshooten. Har gruet meg litt til redigeringa, for jeg har ikke photoshop på acern min, og vil ikke laste ned heller siden jeg ønsker å holde pcen “ny” så lenge som mulig. Så da måtte jeg finne frem macen, og den er så treg! I tillegg til at jeg egentlig aldri vet om den i det hele tatt vil skru seg på. Også må jeg lagre ting jeg jobber med hele tiden, i tilfelle jeg rusher macen litt og photoshop kræsjer. Jævlig irriterende.

Angående bildene fra photoshooten er jeg positivt overrasket, men samtidig ikke så veldig fornøyd. Positivt overrasket, fordi jeg vanligvis ALDRI blir fornøyd med bilder av meg selv, men det ble jeg denne gangen. Jeg synes jeg er ganske pen in real life, men ansiktet mitt er utrolig ufotogent. Det skal mye arbeid med lys og vinkling til for å få et portrett-bilde jeg er fornøyd med, så det var en positiv opplevelse å ha en photoshoot hvor hele kroppen var i fokus. Bortsett fra det var jeg veldig fornøyd med kropps-formen også. Vanligvis blir jeg fristet til å redigere meg selv tynnere, rumpa større og sånne ting, men de tingene plaget meg ikke i det hele tatt med disse bildene!

Men jeg ble dessverre litt misfornøyd med bildene av de “store” triksene. Mest fordi jeg ikke er så myk som jeg skulle ønske jeg var, og litt feil teknikk og sånn. Det er egentlig grunnen til at jeg ikke har stelt i stand noen photoshoot til nå, for jeg er ikke fornøyd med mestparten av triksene mine. Men så er det på en måte feil å ikke ta bilde av dem, for a) jeg kan alltids ta nye bilder når jeg er blitt flinkere og b) nå har jeg faktisk bilder å sammenlikne med når jeg er fornøyd.

Dette er de bildene jeg har redigert til nå, og det tok noen timer. Har redigert bort en utstikker på veggen på alle bildene (det går et stort rør der, også er det bare satt opp veggplater rundt røret, veldig irriterende å få den med på bilder), i tillegg til lys og farge-redigering. Også ville jeg prioritere header først, siden jeg var lut lei av den jeg hadde fra før av, haha! Så resten av bildene får komme etter hvert (:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg