Progress

Jeg har trent ufattelig lite de siste par månedene. Flaut lite egentlig. Det har vært mange små ting som har gjort at jeg ikke har fått tid eller funnet orken til å trene.

I morgen skal bilen min på verksted, og i den anledning har jeg fikset nye glass på lyktene mine. Under prosessen med å fjerne det gamle limet klarte jeg å stabbe meg selv i venstrehånda med et flatjern, slik at jeg har to store hull uten hud på pekefingeren og i håndflata. Og for at de skal gro så fort som mulig uten komplikasjoner har jeg sykemeldt meg selv fra pole til det er grodd. Altså, 90% av tida på stanga henger jeg etter huden i hånda, som da blir å rive og slite i sårene.

Hadde en liten økt i dag da. Har gitt opp prosjekt Actic, og heller kjøpt meg egen kettlebell på 12kg som jeg har her hjemme. Så har jeg laget et eget lite program til meg selv da for å få muskler i bena. Markløft 3 sett x 10 repetisjoner, goblet squat 3 x 12, utfall 3 x 12 på hver fot, glute bridge 3 x 12, ett bens reverse hyper 2 x 12 på hver fot. Er lenge siden jeg har trent benstyrke nå, sist gang var ikke 12kg lett, men overkommelig. Nå klarte jeg 3 sett med 8-10 repetisjoner hehe. 8 er minimum.

Etter benøkten tøyde jeg. Jeg har heller ikke tøyd noe særlig i det siste, så som vanlig prøvde jeg bare å hente inn det jeg har mistet. Front-spliten min har rett og slett gått til helvette, føler jeg er tilbake til scratch. Middle split og pancake spliten min går faktisk ganske greit, har hatt fin fremgang der. Ryggen er ok, ikke noen fantastisk fremgang, men er ikke falt tilbake noe, så det er jeg sjeleglad for. Etter tøying tenkte jeg yolo, og øvde litt på hoop. Det gikk ikke så bra haha! Var ikke helt i form, sikkert fordi jeg hadde tøyd, og dermed redusert kraften i musklene, og litt fordi jeg hadde spist potetgull med dip og drukket brus en time før. Og lenge siden jeg har trent hoop. Dessuten tok jeg det ikke så seriøst, bare lekte meg litt. All trening er bedre enn ingen trening!

Jeg er utrolig nok ganske fornøyd egentlig. Det kommer nok mest av at jeg føler meg flink som aldri gir opp. Jeg kunne jo bare aldri trent igjen noen sinne, tenkt at nå er det gått så lang tid at det ikke er vits, har så mye å hente inn igjen, kommer til å bli frustrert når jeg ikke får til, er faen meg ikke mye til pole danser nårtid var sist jeg trente liksom osv. Men slik tenker jeg ikke. Nå var det bare på tide å få pisket rumpa opp av sofaen og gjøre noe for min egen del. Greit nok at resultatene ikke var av den beste sorten, men det blir sikkert lettere i morgen!

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 har alltid hatt lyst å prøve ut poldance, virker spennende 🙂 så lurer på hvor du har kjøpt poledance stangen din?

    2. Kristine: Takk for kommentar, pole er kjempegøy og så absolutt noe som er verdt å sjekke ut om man er nygjerrig ^^ Jeg kjøpte stangen min hos elbox.no (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg