On point

Økten i går kveld var ikke spesielt minneverdig akkurat, men sånn blir det når man øver på å pointe tær. Første timen av økta var obligatorisk oppvarming etterfulgt av inverts, inverts og enda flere inverts. Deadlift, med hopp, aerial, på spinning, på statisk, fra en annen move, gikk gjennom ALT.

Å pointe tærne er en grei deal når jeg fokuserer på det, det er nok heller når fokuset mitt ligger en annen plass, som å naile en perfekt invert til inside leg hang til allegra combo at jeg glemmer av de små detaljene, som pointede tær, fint ansiktsutrykk og grasiøse linjer. Men det handler om å få det på plass i muskel-minnet slik at det kommer av seg selv, så slipper jeg å måtte huske på det. Så det er det bare å øve til det sitter. Ikke så mye annet å gjøre med saken enn å øve øve øve.

Husker jeg øvde på dette for et ÅR siden, også har jeg altså enda ikke fått det til… Uff x)

Desto lenger ut i økta jeg kom, desto mer mistet jeg grepet på stanga, så det var litt surt. Vanligvis pleier det å være motsatt. Ville få en fin combo på film, så jobbet med en allegra box splits til martini sit til russian layback, men ble vanskelig å komme seg inn i allegra box splits når jeg ikke hadde grep. Føttene bare skled av stanga, og begynte å bli ganske sliten etter alle invertsene. Så det ble dessverre ingen video, eller noen bilder av fancy moves, men jeg tok litt skrytebilder siden jeg har fått ny shorts, og absene mine så bra ut.

Det er lyset folkens. Lys fra siden får abs til å skinne!

I natt har jeg planer om å fortape meg i spillet Cities: Skylines. Zisteau har startet en youtube serie om det, og de siste dagene har jeg fått en voksende trang til å bygge meg min egen by. Kanskje det blir en liten økt senere, jeg har tross alt fri i morgen!

4 kommentarer
    1. Camilla: Tusen takk 😀 Pole er utrolig gøy og samtidig veldig effektiv trening, anbefaler alle som er interesserte til å teste det ut (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg