Game on

Snaaaart har jeg snudd døgnet. Etter et feilet forsøk i går, hvor jeg cavet klokken 14 og la meg, våknet jeg igjen klokka to i natt og har vært våken siden da. Om en halvtime er jeg på vei til jobb og er ferdig kl 12 i natt, så satser på at jeg får sove med en gang jeg kommer hjem! Ferie er nok for de fleste forbundet med å endelig kunne trykke på snooze uten påfølgende stress og dårlig samvittighet, men jeg har sovet bort mange sommere nok, og håper at jeg endelig kan få med meg sola og varmen i år, og få vært med på litt av moroa.

Ironisk nok har gaming har vært det store temaet i dag. Dro på en liten shoppingtur med Charlie, og kom hjem med Zelda – Twilight Princess, og FEAR 2. Charlie har ikke spilt FEAR, så når det kostet 49kr tenkte jeg bare hvorfor ikke. Twilight Princess har ikke jeg spilt, så det blir gøy. Ellers er E3 i gang nå, så i dag så vi Sony sin pressekonferanse. COD – Black Ops 3 kommer snart, så jeg og Charlie tenker å kjøpe oss en PS4 sammen. Det, også vil jeg spille remastered editions av Final Fantasy-spillene, og nye Mirrors Edge. Igjen har vi Microsoft og Nintendo sine pressekonferanser å se, gleder meg, så mye nytt og spennende som kommer! Vi så en liten del av det som kommer fra Nintendo i dag, og gleder meg masse til dlc-en til Super Smash. Blir gøy med de gamle banene fra det originale spillet!

Haha, blir lite pole når fokuset mitt er på spill. Pole blir man jo sliten av etter et par timer, men spill kan man spille i nesten det uendelige uten å bli sliten. Tror jeg spilte Citiies – Skylines i fem timer når jeg først lastet det ned!

Btw, når vi var på Gamestop fant jeg pokemon-kort! Kjøpte en pakke, fikk en shiny Togetic og Rayquaza. Hadde dette vært for 13 år siden dere! Hadde kunne byttet til meg hva som helst med den Rayquazaen der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg